sobota, 21 lutego 2015

Zaczynam od wyzwania liftowego

Za namową znajomych , po licznych warsztatch i przygotowaniach, i zaczerpnięciem informacji od innych  postanowiłam pokazywać swe kartki a nie tworzyć wyłącznie do szuflady! Choć nie dysponuję jeszcze zasobem wykrojników i głównie  bazuję na tym co dostanę od dobrych duszyczek :) postanowiłam zliftować pracę krystynys na blogu Magicznej Kartki.
 Użyłam papieru Głębia Koloru i Pożeganie Lata :)
Róże wg. kursu Kszp stworzyłam wspólnie ze znajomą :)



2 komentarze:

  1. Marysiu! >3 Jak miło Cię tu widzieć! Jak mówiłam- trening czyni mistrza, widzę, że bacznie trzymasz się wskazówek! Fajne że wreszcie postanowiłaś dołączyć do grona nas scrapujących i blogujących! Mam nadziję, że jeszcze nie raz zobaczę Twoje prace tu i w realu. Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za przyłączenie się do zabawy - przepiękna wielkanocna kartka.
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń